lovelovelovelovelove

Va sägs om att ja delar med mig av vad jag önskar mig för i år? Eller de spelar ingen roll om va dni säger, ja delar med mig ändå;)

1.Pengar
Seriöst, vem vill inte ha pengar? Nu när ja ha blive äldre ha inte jag nåt speciell jag vill ha förutom kläder, å massa godis å ba skräp egentligen. Så pengar är aldrig fel.

2.Mobil
Min mobil är ganska, ja va säger man? Har typ (förståfrämst) inga spel BUHU, sen kameran är värdelös. Typ inga funktioner alls eller nåt, och sen vill ja absolut ha så man kan se ens konversationer med folk, så otroligt jobbigt att va tvungen att leta fram ett sms efter varänn bara för att visa någon, och på tal om sms, min telefon rymmer typ 30 i inkorgen och 30 skickade, sen måste man radera..

3.Kamera
Min är ganska sönder av sig, den är fortfarande ganska bra, fast ändå inte. Ja tyck min nuvarande är ganska tålig, med tanke på va den ha vare´med om, t.ex. sandiga väskor, snö, tappad i asfalt, å bara här om dagen -  tappad i en hund-vattenskål, så min kamera måste va typ superman?

3.Kläder
Vill förnya min garderob egentligen, om ja skulle ha några tusenlappar i handen, så skulle jag nog slänga nästan allt jag ägde, inkl smink, jacka, och typ smycken(förutom dom som har en betydelse)och bara köpa nytt,nytt,nytt.

4.Kosmetika
Någon ny å super bra maskara ha aldrig skadat, och nån super god parfym.

5.En fin jul och fint år
Något som man kanske inte direkt kan få inslaget å bara få sådär, det kanske är något man själv måste kämpa för. Men ibland finns de saker man bara vill ha inslaget i ett paket som man öppnar med stor förväntan.


Nu ska ja fortsätta spela spel på datorn ett litet tag till, ganska söttttttttttttttttttttt.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0