det är som att bli sviken av sin egen spegelbild

Shiiet, ganska skönt att bara landa här hemma efter en gansla vild dag... haha nej men ja ha knappt vare hemma nåt idag, jag tror jag drog ut före 11 eller 12 imorse,
då drog jag till Erik å träffa gamla goa Johan jag har känt sen ja va en liten skit, ungefär.
Va med han och hans kompis sen på stan då Erik drog på skoterkurs. Lockade ner Carro till stan å sen efter ett tag drog Johan hem till skogen, farfar away.

Och ikväll har vi nästan bara drygat. Och ja ha käka upp min maraboupolka om nån brydde sig om det. Och nu måste jag sova för annars faller jag i hop här och nu.


Kommentarer
Postat av: mm

Gott med choklad.Din mor (ca 9 år) skrev ett brev o klagade på en påse chips, o vips hade hon en hel kartong med chips o allt möjligt, ganska kul.Kram

2010-11-05 @ 12:32:39

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0