den nionde november tvåtusentio

Det är typ 20 grader kallt idag.
EnSakär säker att jag kommer frysa AS mycket idag, de är sånna här tillfällen jag änskar att ja redan hade världens varmaste vinterjacka + skor. Eller jag önskar att jaag vore hälften eskimå så jag hadd typ päls att klä mig i. + skinn.

Slog just upp ett namn på google som de går ett kedjesms om eller nåt, om nån tjej som varit död i 26 år, de stod att om man inte skicka de till 20 personer så skulle hon ligga predvid en i sängen för alltid eller nåt, men guess what? Jag skicka vidare å hon låg då inte i min säng inatt, å va ©0ol ja är.
Fast ja måste erkänna att innan jag somna så försökte jag berdda ut mig öer hela sängen så ingen mer skulle få plats, men nackdelen med att ha en sån stor å skön säng är ju att även fast man brer ut sig så finns de plats kvar.
Nu blir det skola för min del, ska få skjjuts.MOHAHAHA.

Efter 2.00 blir de bäst, eller jag vet egentligen inte vad som händer för att man hör inte vad dom säger å texten är så liten så jag serinte, åsen vart ja osäker om de verkligen va spanska, men lite fattar man faktiskt;)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0