skulle pbpliceras igår men blogg.se hadd problem

Dagen har gått som en dans, ja, eller jag tror ja förfrös mina fötter på ishallen tyvärr. Men jag tror att dom är uppvärmda nu iallfall.
Jo på tal om idag, gjorde verkligen bort mig i kyrkan.. Men ja satt bredvid en präst,(jag tror han är präst iallafall) sen så skulle vi sjunga massa psalmer så jag hadde slagigt upp en sida och hedd snöret på en annan(min psalmbok måste ha varit sönder för de lilla jag vet så brukar ofta en psalmbok ha två snören?) anyway, sen så hadd ja slagigt igen boken då vi skulle börja sjunga så ja tappa bort mig, å ja som kan va så ful i munnen ska ju såklart trycka ifrån mig ett litet faan, tror prästen hörde mig för han sa nåt åt mig, men han va inte direkt sur men va ganska pinsamt ändå, ha lova mig själv att inte svära i kyrkan, men ja, tyvärr så händer det ändå.

Stort grattis till lycksele pojkarna(hockey) som vann sin match idag!


Kommentarer
Postat av: mm

Svära får du göra EFTER du har konfirmerat dig.Kram

2010-10-25 @ 18:24:27

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0