if we ever meet again

Om igår: Blogg.se funkade inte eller de blev nåt fel så de dick varken att logga in eller att besöka en blogg men blogg.se i slutet. Punktslut. Och annars så va ja på skola å sen konfamöte, fick go fika på elevrådmötet å sen tvinga ja i mig en liten del av en enorm banan senare, klarade mig ganska bra förutom att magen va proppfull.

Om idag: Vanlig skola, gjorde båda matte proven, alltså del a och b å de funka ganska bra. Höll på att dö/spy av massa olika kramper/gaser i magen idag, är inte säker på vad de var/är för nåt men de kan inte va godartat iallafall.


Kommentarer
Postat av: din!

jag älskar dej alexandra om du bara kunde fatta hur länge jag älskat dej när du tittar på mig är det som om tiden stannar och jag vill bara krama om dig du är så himla fin i ditt mörka hår och dina vackra ögon hur ska jag förklara mina känslor? om du bara kunde gå fram just till mig och prata med mig det skulle vara rena drömmen men jag vågar inte säga vem jag är men jag önskar att det kunde bli vi en vacker dag lika vacker som dina ögon!!!!!!

2010-10-10 @ 21:08:55

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0