jag kunde inte bry mig mindre

Håller på att somna på plats, denna dag tog verkligen alla krafter ja hadd. Jag har gjort mina läxor så ja ska se om ja inte kan dra ut nåt, se om ja kan samla ihop några å hitta på nåt lämpligt tråkigt i denna stad, borde bli en ung politiker eller iallafall sitta i kommun nu så ja kan ge dom en kick baki arslääät så de fixar fram en fritidsgård som man kan tänka sig va på, alla är typ långt uti kanten av lycksele förutom MBunderground(jastavadåligt) men 1.de har inte öppna än 2.så lagomt roligt att gå dit 3.vi får se.

Jag har en söt bror men stora kinder

Kommentarer
Postat av: mm

Han är lite olik sig, men söt ändå. Kram



Jag kommer den 5 nov, medd mig tiden. Kram

2010-10-20 @ 12:32:31

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0