I do not know myself

Ska införa ett löfte och nu är ni vittne till detta, efter nästa vecka ska jag va ute och gå minst 2 gånger per vecka iallafall med tanke på att jag måste få upp konditionen och sitter för det mesta still på dagarna så magen växer ofrivilligt och mina engång tränade lår är inte lika tränade längre. Nu känns det lite lättare eftersom jag verkligen bestämt mig men ja har alltid svårt att fullfölja de som är jobbigt och långtråkigt och i dehära fallet långtråkigt. Men om ja bara kan gulligulla med papaa min och vi far å skaffa mig ett minneskort till mobilen så jag kan lyssna på musik medans, just nu har jag otroligt nog 4 låtar, men blir så less efter ett tag.
Nu: tröst äta godis å mysa med familjen framför nån film troligtvist, tyvärr ha detta varit en utan de tråkigaste lördagar på jätte länge.

Ja, bilden är då inte tagen igår direkt.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0