Så jag fösöker se dess inre skönhet som är tapper

Hejjs@n h0pp$an i l!ng0nskogens all@ blåBääR, har varit hemm nu ett tag, sa till Angelica just innan vi skildes åt att ja skulle decka av trötthet när jag kommer hem, men jag är fortfarande vaken så jag tror ja överdrev då. Men nu är jag trött. Och nu vill ja sova,för ajg ska ändå upp ganska tidigt i morgon.
Ska upp å duscha och pappa å jag då ska väl iväg och skaffa mig telia på mobilen så jag/pappa slippper betala drygt 200per månad bara för att jag ska kunna kontakta omvärlden.
Så jag sörjer ganska mycket att jag ska få telia men jag tycker ändå att de är ganska skönt at veta att jag alltid kom å ha sms.  

Imogon ska jag 1.va med Angelica + een till, mycket nära vän. 2.Fira halloween med släkten,(en del av släkten) 3.Först åka ner/upp till gäddan å plocka upp Frida sen tillbak till Agnes å så spenderar jag natten där.

Söta syskon ifrån förra halloween.


Kommentarer
Postat av: therese

ja, just precis vad jag tänkte:/

trode du typ hade nytt nummer eller så, saga svara inte heller :(

2010-10-30 @ 13:21:57
URL: http://tesseeh.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0