du bara kom in i mitt liv å tog mig själv ifrån mig

Komme nyss hem ifrån ica då ja köpte hem margarin och förutom de har jag varit hemma sen skolan,WIHO. Åjag måste verkligen plugga, kommer inte på nåt bra sätt att göra de på för att jag är en sånhära tjej som inte kan lära mig nåt när jag läser allt från en bok rakt igenom, vissa viktiga delar fastnar inte så de äre inte värt. ÅåÅåÅ BuHuhU, spanska prov nu på fredag ochnästa vecka är de no:n å sen nu på torsdag om inte nästa så får vi finputsa våra svar till so:n.


Fastnar inte bra på bild idag.


Kommentarer
Postat av: mm

Lilla sötnos.Kram

2010-10-05 @ 18:09:25
Postat av: Lilla blå

Du är en helt underbart vacker och bra tjej,bara så att du vet!!!!!!

2010-10-05 @ 18:44:58

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0