är i behov av kläder jag inte behöver

Sitter å klickar runt på olika klädsidor å fastna för http://www.junkyard.se jätte snygga kläder å ja kolla mest in killarnas tröjor, eller killarnas å killarnas, de är då manliga modeller till. Men deras tröjor samt t-shirts är så snygg att ja smälter. Eller inte allaa, ett fåtal. Kom med såndära "ointressant fakta som ingen drar nytta av förutom jag"

Nu när jag väl är igång kan jag meddela med min stora sorg att jag nu inte kan använda byxor som sitter åt eftersom jag är ganska stel av mig i knät än så länge å vågar inte böja det så mycket för ja ä så otroligt rädd att såren plötsligt skulle spricka av nån konstig anledning, vet att de aldrig kom göra de men är ändå rädd för de. Men iallafall så måste ja gå runt i mjukisbyxer, inge fel på det men ja blir som less på det, visst ja kan ju använda tights eller nåt liknande men inte kul när jag har lika håriga ben som vår släkting apan, kan inte böja mig ner som förut så jag kan inte raka dem heller. Jag står alltså nu för ett stort problem.

Och på tal om mina sår, ska duscha nus/snart/idag så då kommer ja alltså ta bort lindningen å blotta såren. USCH&FY&TVI&BLÄ&EEUUW


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0