dude , i´m sorry

Uppdateringen suger, har inget att skriva om, inga bilder att bjuda på. Eller? Massa bilder har jag ju, inte direkt nya, men gamla. Eller inte gamla, sen efter jul förra året ungefär eftersom jag fick denna pärla i julklapp..............................................
Men nu har jag haft en stilla diskussion med mig själv å jag vann med en röst mer än mig själv så jag bjuder på lite äldre bilder allt från i vintras till nu. Och dom kommer bara slumpmässigt, ingen speciell ordning efter datum, bra att veta.






Och de va allt, ganska rolgit att kik igenom de förflutna sen ett par månader tillbaka:)


Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Gillar bilderna! :D

Sv; Så bra, bra här med! :D

Gjort idag sötis? <3

2010-09-14 @ 19:49:16
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0