mamma rollen ikväll

En
av alla tusenmiljoners(kanske) skoldagar har nu glidit förbi, slöjd sista timmen var väl rätt okej. AaaAförutom att det går ganska dåligt för mig där men nästa lektion kommer de ryka baki arsle på mig(inte för att man rör sig mycket där men man kan ju säga att saxen,symaskinen,å nålarna kom å ryka) fort kommer de gå iallafal, eller jag hoppas de.
Nu/ikväll: Ersätter jag mammas plats i huset(nästan) nejmen hjälper nu pappa att ta hand om Kajsa vilket inte är så jobbigt, om man her på tv till "hennes program" ch fyller hennes mugg med juice så är hon tyst å nöjd,eller ja, ända tills man måste byta program eller fylla på med mera juice.(y' Men sen till de stora.. måsta laga mat.................... ska börja strax, USCH ja hatar att ha så mycke press på mig, för att om inte maten blir ok så är de ju ingen som äter?!

Taccokyckling MmMmmmmmmMmmmmMmmuuUuUmmmMS.



Kommentarer
Postat av: mammi

Du klarde det hela med ett solklart MVG!

2010-10-01 @ 23:46:14

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0