'igenom berg och dahlar'

Nyss ätit middag, eller ja, åt 2 plättar eftersom jag redan ätit på hk;n även fast vi gjort "frukost" så är jag väldigt mätt. Ska skämma bort mig ett litet tag till med datorn sen ska jag se om jag kan göra nåt med skolsaker eller dra ut å va med någon. De blir nogdet sista alternativet, fast om jag gör skolarbete nu och sen sticker ut..? Ibland är jag alldeles för kvicktänkt för mig själv! HAH men innan ja hinn dra ut ska vi fira syster igen men de är för att hon fyller år idag.
Din resa till jorden va en stormig en, men nu är både du och mamma här än idag och de är det som räknas


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken läcker blogg du har :)

och fin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram :)

2010-09-27 @ 19:59:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Glömmer aldrig den dagen..som tur var gick allt bra! Och nu har dina föräldrar 5 sötnosar:)

2010-09-27 @ 22:19:52
Postat av: josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

2010-09-28 @ 07:38:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: mm

Ja, det var en äventyrlig dag. Men allt slutade väl och vi andades ut. Så det gäller att ta till vara allt som händer o att vända allt till det bästa.Kram

2010-09-28 @ 10:27:41

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0