But nothing's ever gonna change until you hear my dear


Snacka om att jag njuter att datorn är tillbaka! Eller, inte fullt, fast jag är hel nöjd.
Sitter och smsar med min syster, hon är i umeå och kommer stanna där 1-2 nätter, ha glömt bort hur länge, dom sover hos hennes kompis nångting i dens lägenhet. Sitter här och är ganska avundsjuk, spec när jag får ett sms av henne: ja, sjäv så är man i ume och har kuul! Svara nåt i stil med att jag önskar att jag kunde smsa ifrån turkland och berätta hur bra jag ha de där när jag väl är där, på tal om de: de är typ snart!!!!! Lite smått panik över de. Köpte en resväska idag, sötblå. Men liten. Måste rymmas ganska mycket i den, men aja.

Förstår fortfarande inte vars hotellet är men längtar som f*n tills jag är där. Bilderna är ifrån hotellets hemsida.




Umeå i morgon, ska leta efter snyggsnyggilisnygga kläder + skor, mina liker mer en ljusbrun ost som egentligen skulle va vita så nya skor behövs ochså klart sommarkläder♥


Kommentarer
Postat av: vvendelaaah

Hjälp mig att välja klänning, kommentera gärna på bloggen!:)

Postat av: björkis

chacha hjälp mej välja kalingar? komentera gärna.

2011-04-20 @ 23:46:33
URL: http://storgatan 27

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0