over and over again

Dag 1. Berätta om dig själv
Dag 2. Staden där du bor
Dag 3. En bild på någon du saknar
Dag 4. Ett kort någon annan tagit på dig
Dag 5. Detta gör jag på helgerna
Dag 6. Här handlar jag helst
Dag 7. En vän som bor långt ifrån
Dag 8. Bild på det du köpte senast
Dag 9. Favorit ställe
Dag 10. En tv-serie du älskar
Dag 11. Ett kort på din data
Dag 12. Detta är jag beroende av
Dag 13. Något du vill ha just nu
Dag 14. Bild på sminket du brukar använda
Dag 15. Detta åt jag till frukost
Dag 16. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
Dag 17 - en bild av dig och några vänner
Dag 18 - en vana som du önskar att du inte har
Dag 19 - en bild av någonstans du varit
Dag 20 - favorit superhjälten och varför
Dag 21 - en bild på någon/något som har störst inverkan på dig
Dag 22 - mål på kort sikt över denna månad och varför
Dag 23 - en bild av ditt rum
Dag 24 - smeknamn du har och varför du har de
Dag 25 - en bild av något som gör dig glad
Dag 26 - vad gör dig annorlunda än alla andra
Dag 27 - något du längtar mycket efter
Dag 28 - din favorit tid på året
Dag 29 - en bild på dig från förra året och nu, har du förändrats?
Dag 30 - vad har du lärt dig den senaste månaden

Börja med dag 1 nuu:

Finns inte så mycket att säga, tjej på 14 (född 25 augusti 1996, så 15 snart wIIho00(dast de är om några månader dock...)) Bor i sverigest tristaste stad(samhälle):lycksele med mor,far 3mindre systrar å 1lillebror, umgås med vänner så fort jag får chans till de, annars sjunger jag med mig själv/för mig själv både inne och utanför duschen, spelar fotboll, går skola(forsdala) om nån vill veta mer äre bara att fråga!


Kommentarer
Postat av: assoo

hej varför är du wannabe http://www.rebeckanordin.blogg.se ?

2011-04-21 @ 16:33:44
Postat av: fannie

omogen kommentar ovanför!

2011-04-21 @ 18:10:09
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/
Postat av: angelica

håller med fannie, hon få väl förfan skriva vad hon vill utan att vara wb rebecka? ;s

2011-04-21 @ 22:30:36
URL: http://angelicasfotoblogg.bloggplatsen.se
Postat av: frida söderquist

gud vad söt!

2011-04-21 @ 23:22:18
URL: http://fssstfoto.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0