say it to me, don't write it on the wall

Gokväll eller rättare sagt god-natt. Kom hem ifrån Agnes vid just efter 11. Haft de rätt bra, faktiskt! Vi drog hem till henne efter vi käka pizza/mat på knut'n(älskaälskaälska(kebab♥)höhö) sen efter de skulle vi egentligen bowla men de va typ bowling kväll, svårt å förklara, jag tror man måste bli inbjuden till det(vuxna) så de blev ingen bowling, så vi drog hem till Agnes istället och såg den värsta psyk filmen jag sett. Triangle, helt vrickad.u-sc-h. Och sen nu sitter jag här! Tog inga bilder ikvll, men ska ladda in de bilder jag ha på kameran i morgon för den ligger där nere å jag orkar inte hämta den, kändes...långt.möhö. Ska försöka läsa lite nu, så jag kan börja på en ny bok som verkar supervo0(thumbs up)längtar tills ja får lääsa(känner mig typ som en bokmal, men ja bryr mig ej)

Bjuder på nåndags gammhärke bild.
Tack för kvällen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: fannie

tack för kvällen själv hörredu:)

kvällen blev riktigt bra ändå:) <3

2011-04-09 @ 17:54:58
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0