you gonna like my style

Hej alla sötnosar! Nu ha pappa gjort ett underverk,höhö, vet att han fått lite hjälp/vägledning av Andreas(ingift morbror) så tack till er båda! Men han ha koppla ihop min bärbara söndriga dator i den stationära här uppe så de går att sitta vid den istället, men de är som att sitta vid min dator, alla bilder, filmer, hemsidor jag sparat och allt är kvar så detta är underbart!!
Just nu sitter halva jag och väntar på mig själv med att va klar vid datorn så jag kan duscha, och sen äta, håller på dö av hunger känner jag. Sprang på löpbandet idag, skönt men varmt. Men nu ska jag bort härifrån. Kyssn på rumpan.


Gammal mobilbild!


Kommentarer
Postat av: En modells liv

Tack du! :) Din var inte så tokig den heller ;)

2011-04-19 @ 20:45:42
URL: http://modellinglove.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0