(jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv)





Bju

Bju



Bilder från storuman on the fredag.

Ska snart byta om till nåt, ska med laget å käka på knutn nu innan matchen, ska nog käka kejsarsallad eller vadeheter. Såsjukt gott att jag dör av blotta tanken, de är synd att de ska va så gott också..med tanke på att jag vill äta upp ALLT. Så då ha ja ont i magen när vi ska värma upp osv. Inte ok.
Men anyway, storuman.. vi gjorde typ ingenting.
Fredag - Gick jag från fotbollsplan i storuman in till storuman med Oskar och drog till Pote. Ba satt å chilla där med några.
Lördag - lata vi bort hela dagen och fick sen skjuts in till Oskars pappa (från stensele till uman) för å käka med han å Josefin. Jättegott. Sen va vi med nå folk. Inga bidler sen lördagen dock.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0