dan före doppardan

blev nästan väckt med vuvuzela imorse. var ba för trött för att kunna gå upp så märkte när pappa kom insmygandes. men mitt ropande nej hejdade inte pappas försök till att tuta i den, men som tur var kom de nog mer spott från den är ljud.
annars väntar jag på att en låt ska ladda klart, alltså på tuben så de inte bli massa buffel eller vad det riktigt heter, men mitt internet är så segt att jag kommer få vänta 10min till säkert tills jag kan lyssna på den. picknik vill inte heller laddas upp så kommer få fortsätta spela harpan/spindelharpan/kungen tills allt är klart.fml.

julafton i morgon!fett skönast. men måste bli klar med datorn och ta å städa i mitt rum, tydligen så gillar dammråttorna min sida av rummet mer än emelies..men dom måste ut!smörpaketet på huvet måste tvättas och hela kroppen med. sen ville mamma jag skulle göra julgodis,scary. my plans for 2 day.

(lite julstämning tänkte jag)

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0