Is someone in the back, who's that who's that


Skulle sitta och drömsöka efter fetaste nyårsklänning, tänkte: "åh nu kommer jag dräggla åt alla fina klänningar tills jag har drägglat bort allt saliv" dom orden fick jag käka upp sen, finns inte en ända förutom den här uppe ↑ från nelly 379:- annars är det tomt som öken, inte en snygg klänning på flera sidors avstånd. kommer sluta med att jag få sy om min egna klänning, blir nog toppen. gratis å bra.

Annars har jag faktiskt varit så duktigt att jag dammtorkat rummet lite här å var(det behövdes) rensat smycken och plockat bort från golvet. heja mig. ska gå och ta mig ett väl förtjänat vatten glas sen. hoppas vi far till ume på mellandagsrean och sen att de finns nåt guldkorn i ett hörn. mYEaH.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0