what am I supposed to say when I'm all choked up and you're ok

har spenderat 3 timmar i minibuss, 9 timmar i umeå och de resulterar 12 timmar hemifrån. sen kan jag gissa på att jag traskat runt i fotbollsskor i ungefär 6,5timmar. så mina fötter är allt utom glad på mig, dom plÅgar mig på riktigt. vi kom inte hem med några vunna matcher i fickan, men vinster i hjärtat, vi spela väldigt bra, räckte inte helt för dom andra lagen var riktigt duktiga. till en tröst kan man tänka på att de va en eller två divisioner högre upp än oss. men snacka om att jag är nöjd med dagen, man kan se de som att man far till umeå med 15-17st vänner och gör det man älskar tillsammans. wiwiho. ska fortsätta att göra ingenting nu.ciao





(var bara tvungen)


Kommentarer
Postat av: minaaabruuun

sv: hahah, håller med ! :D

2011-12-03 @ 23:42:43
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

disney :D

2011-12-04 @ 19:16:09
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0