cool story bro, tell it again

HEJ!världens längsta lördag, eller har inte haft lördagskännslan så jag rättar: världens längsta lediga dag!har inte gjort någonting alls idag, peta navelludd i soffan framför tvn,käkat mig 5kilo tyngre av allt godis och ostkrokar mamma köpt hem cuz' tonight was that night!som jag satt(sitter fortfarande) barnvakt.va nyss inne hos lillan som ville ha lite sällskap för att kunna somna igen, käkar snart upp henne.sötare unge får man söka efter(haha eller, söt är hon ju...när hon sover!tyst å skönt) shame on me.skämt å sido. men ska återgå till resten av THE crew som sitter där nere. ttyl (=talk to you later,nu va jag c00l va)


källa:we♥it


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0