what doesn't kill you (stronger)

shululu, kan inleda detta inlägg och berätta nåt som alla redan vet, och dom som inte visste KNAAS. nej men ganska chill med att det redan är fjärde advent,och julafton om 6dagar. det betyder 3 saker: 1.snart åkert nyaprylar prylar in i min ägo! 2.och jag måste börja städa rummet om det ska va i tipptopp den 24e. 3.bara 4 skoldagar framör mig nu,eller tektiskt sett 3 - sista dagen äre dodgeball turnering,pepparkaksbak och julpyssel.nåw. iår firar vi at our house!mormor,martin,håkan familjen Israelsson(Jennifer,Izabelle,Martina,Andreas och Charlie) + våran familj på 7pers. snacka om fullthus.se/knaftvägen.
Frågan är om någon riktigt fattat vad jag har skrivit, läste igenom och suckade högt för mig själv, men jag orkar inte skriva om!hähä.



old


Kommentarer
Postat av: bexollila.

kul att du är med i dagens blogg & lycka till!

glöm inte för större chans så lääänka !

2011-12-18 @ 19:19:36
URL: http://bexollila.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0