hatar att jag inte kan sluta tänka på dig

Vi kom trea med 96orna, va reserv åt damlag 1 å spela pytte lite, men dom/vi kom tvåa så jag drog med mig två medaljer hem! Kände mig som en player då ja dagigt imot bronset(tror de stavas så) med laget så gick jag + flera till damerna, haha. Ganska fult, haft de jätte roligt iallafall, mycket fotboll, lite sömn, ingen tröja med mig hem, inge mål att skryta med från min sida. Har druckigt som fan i helgen å pissa som en ko! Är astörstig nu så jag måste nog hämta vatten, sjukt. Ska mysa med familjen nu.
Grattis bajs syster till vinsten!





Kommentarer
Postat av: Madde

Stolt moster här då! <3

2011-02-20 @ 22:35:13
Postat av: mammi

Tack underbara unge för att vi fick se så många kämpar matcher! Super bra jobbat!

2011-02-21 @ 09:07:10
Postat av: ina

Det var super kul att du var med och tävlade! Har utsett vinnaren av tävlingen. Kika in i min blogg och kolla på vem som vann. LYCKA TILL! <3

2011-02-21 @ 11:17:58
URL: http://www.nogg.se/jessina

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0