trying to make it sure to you, i need you

Sitter här, svettig och stinker, ska snart duscha, sover i inpackning ikväll också, älskar verkligen hur håret blir när man sköljer ut de. Har varit jätte trött även fast ja somna före halv 11 igårn, helt otroligt.
Nästan hela 8b far till tandläkaren i morgon, lider med dom, fast glad att ja inte ska dit med klassen förän veckan efter lovet om ja lyssnat rätt. Fick tårta idag på skolan by the way, tydligen fhamna vi bra till efter nån matte tävling(klassen alltså) typ 14:e plats i hela sverige å bäst i länet, sen nåt om teknik 8an å för en i klassn är grym på skidor, sen nå skit om hockey, men gott vare då, snacka om att jag å Tommy tjockade på oss.



                                              |försiktigt försöker jag få dig fatta att jag behöver dig|


Kommentarer
Postat av: iilya

Hej!

Just nu är det frågestund på iilya.blogg.se

Skriv en fråga, skicka in, så svarar jag, NU PÅ FREDAG!!



Kram // iilya

2011-02-28 @ 21:56:00
URL: http://iilya.blogg.se/
Postat av: attackbanan

haha ändå gott med tårta! :D

2011-03-01 @ 16:45:27

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0