It'll be so empty, without me

Hej. Haqr knappt varit hemma idag, va på mb hela dagen, ungdomskonferans, lugnt mycket bättre än en vanlig skoldag men, eller, ärligt talat var de inte tråkigt där borta. Fick vila mina ögon på nåt otroligt snyggt ibland å hela jag blev knäsvag, vad berättar ja inte. Så hemlighetsfull är jag.heeehee.
Träningen som va ikväll, inte normal, vi simmade, usch. Eller, faktiskt skönt, men så otroligt jobbigt, vissa gånger.hihih, nejmen, åsen efter vi va på konferansen, for vi å anmälde oss för kurs. Sen ville Frida ha en matkamrat, å matglad som jag är ställde jag upp på de! Blev ett matstopp på Makkan, riktigt gott.




Så bra att ja döööör, kan typ döda för att få den rösten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller, iallafall göra nåt mer lindrigare kanske.

Nu ska ja sooooooooooooooooooooooooooooooova, i morgon=heeelg.

Kommentarer
Postat av: lindshe

Gillade du min förra design?...

Då kommer du att ÄLSKA den nya!

Promise :) <3

2011-02-11 @ 16:37:35
URL: http://lindshe.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0