I’m crazy, but you like it

Åtta saker om dig själv!
1. Är du singel? Yes
2. Är du lycklig? Inte olycklig iallafall
3. Är du uttråkad? Just nu absolut + trött
4. Är du ledsen? På sätt å vis
5. Är du italienare? Haha nä
6. Är du cooling? Absolut!
7. Är du från irland? Inte de heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har inte gift sig så

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ungefär
2. Har du någon gång blivit sårad? Yes
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Yes
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jag tror de
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Haha nä
6. Har du haft en hemlig beundrare? Tror inte det
7. Är du kär? Börjar misstänka de
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Får jag se då

Tio saker, två alternativ!
1.
Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Typ båda
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Både och
5. Tv eller internet? Haha båda på den med
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola tror jag, beror på
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror på
8. Pengar eller lycka? Utan pengar är jag olycklig
9. Dag eller natt? Kväll
10. Msn eller mobil? Mobil

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Inte de
2. Brutit ett ben? Alltså inte ett ben, men ben i armen
3. Gjort nåt du ångrar? Kan jag lova
4. Hoppat Bungee Jump? Vill
5. Ljugit för någon du tycker om? Sí
6. Ätit en hel tårta? Skulle aldrig kunna få i mig en hel
7. Gjort bort dig offentligt? Har jag säkert!
8. Velat bli tsm med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Haha ja
10. Velat försvinna? Yes

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? Frida tror jag
2. Telefonsamtalet du fick? Lina
3. Personen du var med? Frida och Lina
4. Roligaste grejen som hänt senast? Massa 
5. Personen du sms:ade? Henrik, Markus och Viktor
6. Du kysste? Shit, Henrik tror ja, alltså en riktig kyss då
7. Du senast skrev till på myspace/facebook? Kan ha varit Jolene
8. Du kommenterade? Hahah ingen aning!
9. Du tillbringade natten med? Halva - Angelica, Oscar, Jesper, Frida och Lina. Hela - Frida å Lina
10. Du kramade? Mamma&Pappa

Kommentarer
Postat av: mm

Det är bra att du kramar mor o far, pussa gärna på dom oxå. Kram

2011-02-28 @ 10:11:28

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0