jag skänker min allra finaste tanke till dig

Godmorgon! Eller egentligen gick jag upp typ halv ett efter mamma försökt kontakta mig, tillslut skicka hon ett sms om att ja var tvungen att gå upp ändå. Vaknade faktiskt före de å mamma berätta att hon skulle dammsuga, fattar inte hur ja kunde somna om medans.

Känner mig knäckt idag fast ändå inte, är blå på knät, de är faktiskt de ända som är skadat, eller nä, kom på att ja fortfarande ha ont på pannan efter en cola flaska som kom flygandes i bussen. Vet inte vad jag ska lägga veckans sista lediga dags tid på, tänkte se nån film, få se om jag orkar.



Blev inge bra bilder sen igår alls! Men bild 1 & 3 är ifrån när vi va på kyrkan. Bild 2 var i bussen på väg hem.
Hade fakitkst jätte roligt igår! Eller i allafall på badet. Skratta då en massa, skulle va drömmen att göra om nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: Jansson

Ville följa med :/

2011-02-06 @ 19:42:55

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0