but big girls don´t cry

                                 'fassa,fassa,fassa,fassa, fassa can you heeeaaaar me?'
Citerar ifrån en utav de fulaste filmerna ja någonsin sett, Austin Powers Goldmember, jag[♥]den, vi gifter oss i april i margareta kyrkan på gamlpatsen lycksele om filk är intresserade att komma. Hahah nejmen, trodd ja skulle skita ner mig, ååh, blir så kär. Å påtal om giftemål och kärlek, ikväll(drömmen) ska jag också gifta mig med Ulrik Munther, älskar han,hahaööhö nejmen om de vore så bra.

Hahaha kolla här och här. Det gick inte att lägga upp klippen här i bloggen så. Ville ha upp slutet åxå, men hittade inget klipp, alltså, ni måste se filmen, den får då 5 glasklara poäng av mig iallafall!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0