oh my gosh

Hahah wtf, tydligen så ha vi bytt stjärntäcken, alltså jag som är jungfru är tydligen lejon, enligt nån jäkla astronom. Men jag som är så vidskeplig med stjärntäcken osv så brukar ja läsa mitt å tror ganska mycket på de, å även fast man tvivlar så brukar de stämma in, så ja tänker fanimig inte byta stjärntäcken mitt oppa allt.

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari.
Källa: http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab


Hahha om inte jag ha gjort bort mig helt så är ormbäraren ny? å vafan är det? Kan inte göra nåt annat än att tycka att detta är en dålig sak å tänker inte ändra mig i första taget om att ja ä jungfru.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0