ibland skulle nog fysisk smärta va bättre

Hej! Nu ska vi dra ut typ, vi kom nästan nyss hem, eller några timmar sen, tacos för andra dagen i rad å jag är inte oliycklig för de nej, men utan jag är jätte lycklig och nyss hört om enligt mig världens coolaste människa, som jag dessutom är släkt med, så nu kan ja dö lyckligt om de skulle va så.

Men igår va de super0, en fin kväll blandat med dåliga å bra filmer. Men ja tror jag käkade ihjäl mig ett tag, ikväll och idag, å HAHAHHAHA ja just de ja, jag och Frida, vi byggde ett tält i natt. Dom andra somna medans vi satt å sjöng vid datorn och tog ego piicsszz med camen och kameran, sen så skulle vi sova å sängen va typ upptagen å då la vi oss på en madrass-säng som Anton och Jesper stökat fram, men sen så hitta vi några äckliga godisar som de såg ut som nån tuggat på, å då attakerade vi de ovetande sovarna med dom och sen kom vi på¨att "tänk om man hade ett tält" å då hämta vi stolar och täcken så vips hade vi ett tält, sen så somna vi sött.



Men nu ska vi snart få skjuts till stan å sen sticka hem till Manfred å si på film, blir super de med!


Kommentarer
Postat av: mm

Tokstollar!!!!Kram

2011-01-16 @ 00:23:57

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0