musiken är min terapi

Hahah yääs va ska man säga? Jag taggar sate till maj om de nu verkligen blir nåt, då blir ja så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär gladerchoklader. Men den lyckan förstördes nu helt plötsligt när ja kom på att de är skola i morgon, men de braiga med de är att ja sticker till frida efter skolan, men de dåliga med de är att ja gå går miste om 5euroshoper choklader när ja åker buss för jag måste betala,buhuhu;(;;( haha. Jag är ju nästa för söt ibland, sitter å skrattar åt mig själv, no reason(hoppas min eng bra) tönt.


Måste svälja gråten när bilderna når ögat.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 17:25:52
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0