vik dig dubbelt och låtsas att du skrattar

Sitter typ och väntar på ett sms som aldrig kommer även fast jag inte väntar på ett sms, va vanlig dag idag annars, fick skjuts hem av jesper, grymt, slapp gå, hann prata lite med han å anton. Och när jag kommer hem, jaa, satt en halv minut devillsäga 30 minuter vid datorn innan jag fick börja med maten, typ kl.halv 4 , syster hade träning, få se hur hungrig jag är efter träningen sen.


Ska städa rummet nu, för i morgon sticker jag och 2 andra ner/upp(?) till gäddan och övernattar hos fridiluttan till lördagen,och då fyller söt bror år å då måste mitt rum tidligen va städat. Så de kommer va sämst uppdatering. Så nu vet du.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0