övertyga mig om att allt är ok

Just nu håller jag på med att laddda över musik till datorn från the mobil££, sen ska ja ta från nån skiva åxå, vill tanka dator på musik, jo.
Frida for hem nån gång efter 1, eller hon blev då hämtad då, idag far mamma kl.4 och kommer hem på fredag, känns tungt, länge sen mamma var borta mer än en dag typ. Men veckoan kommer nog flyga fram så inga problem med det.
Har typ inga planer för idag, ska lämna mamma, få se om jag ska va med Erik ellr nåt, jävligt länge sen ja träffa han. Men annars ska ja va hemma. Låter fint.


Det är någonting jag vill ha som mitt hjärta säger är omöjligt
Nåt äre jag saknar som aldrig kommer tillbaka
Nån äre jag vill ha som jag inte kommer åt
Jag fösöker förstå mig själv men jag måste lära känna mig på nytt.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0