ger upp innan ja ens försökt

Är lämpligt fräääsch just nu, torkat svett, ha inte orkat mig upp å duscha än, diskuterar med mig själv om jag ska upp å göra de innan josefina ska sova eller efter, får se. Och jag har inte ätit upp min risifrutti[♥] än så jag måste typ klunga den på en klunk eller bara stoppa ner allt i halsen och hoppas de rinner i rätt strupe.

Har inte så mycket mer att skriva om, förutom att ja funderar fortfarande på vilken bild jag ska lägga upp på dag 10, typ en riktigt snäll person, finns sjukt många, å kan faktiskt inte lägga upp bild på bara en. Känns som att då blir minst 20 till glömda, å sen blir ja aldrig nöjd med personen jag väljer, 7kt j0bbigt.

The only way I can see you, is in my dreams, and the bad thing with that, it´s that when it´s good, I woke up.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0