I look up, it's just me standing in the mirror

Kände att jag ha varit vaken ganska tidigt nu svagt ifrån 10.30 å starkt ifrån 11.00. Gick i säng ganska tidigt men somna otroligt sent. Nu ha både lovisa och mimmi furi som också stannade över natten och det är bara frida kvar, iallafall ett tag till.
Ha bilder sen igår, men kameran och sladden ligger där nere och jag orkar inte hämta dom, å med tanke på saker som är jobbigt.. måste duscha,städa&dammsuga rummet, kl.2 ska ja va på ishallen typ, åsen måste jag göra övningar, hela världen känns jobbig nu, längtar nästan till gamla rutiner som att gåupp, gå till skolan, plugga efter skolan, om man har tur hinner man med kompis osv. Men bilder kommer sen.Lovaaa.


Hahaha ps. har någon fått cp sms av mig inatt så var de för att vi körde sms roulette.höhööh fick ett par seriösa svar på endel sms.haha skitskoj.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0