because good music can be so hard to find

Vad sker? Jo jag ska packa, drar till storuman efter jobbet, antingen bussen kl.6 eller så åker jag med pappas kompis. Skönt med sista jobbardagen, känner mig helt slut på. Blir bra nu att fara till storuman och ta de lugnt några dagar, å sen när jag kommer hem så är det fullt av folk i lillycksele. För de är ju så att motorveckan börjar redan imorgon, men då är bara typ stora maskiner som dom ska visa upp och så. Tycker synd om bebis Oskar, han jobbar hela veckan så han kan inte komma till lycksele *sadface*


Och på tal om inget. Går kvällen va riktigt bra! Efter ett tag varte väldigt kallt så ja klädd ju på mig helt, bytte om osv. Gick ut på bryggan å gissa vad. De andra tyckte jag skulle träna lite klädsim och sen va ja genast blöt igen, min handduk klarade sig dock inte heller + skorna jag hade på mig. Efter de for vi och kolla på Linas söta albino igelkott!NÅW


Saknar dig så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg vinnare uppe!

Kolla om de blev du!

http://thinkpiink.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-vinnare.html#comment

2011-07-22 @ 12:57:29
Postat av: mammi

Du förtjänar några dars vila min duktiga tjej! Ta hand om hon nu Oskar!

2011-07-22 @ 23:11:46
Postat av: moa

grymt fina bilder! är det din pojkvänn?:)

kram!

2011-07-23 @ 14:40:37
URL: http://mhellstrm.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0