utan kärlek är du alltid tomhänt

Sitter och kollar på vinterjacka. Tragiskt nog, orkar inte tänkta på vintern just nu osv men hellre att jag tänker  på de nu och kanske fixar mig en jacka än att jag ska tänka de typ vid jul och så står jag där utan en jacka. Saknar redan sommaren, typ slut nu.Rip den</////3
Sitter på mammas dator så inga bilder att ladda upp, what to do? Ska se va ja hitta, hatar inlägg utan bild.
Eller vänta. What the fuck?! Världen är typ beroende av Harry Potter???? Vars man än kollar äre bilder på HP personer åsen skådespelarna, dvs Daniel, Emma och Rupert åsen han som spela Draco (Tom hette han visst) helt sjuukt. Blir less + att jag käner att jag måste se den sista filmen,båda delarna.



naw.sötnos





Några av 747683678 till.
Ska rivamig några morötter nu, härmed förklarar jag att mina matvaor ska va allmänt nyttigare. Får se hur länge de löftet håller innan de spricker, om jag känner mig själv kommer då gå f00rtT.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0