oh oh i want some more

Har fått kämpa med internet hela dagen. Fan sorgligt. Först så hade dom dragit in internet som dom egentligen skulle göra på söndag när vi drar till stockholm. Men dom pantburkarna kan tydligen inte datum. Sen så fixa pappa ett nytt, å de funka ju.... för alla utom mig. Funka typ 10min, skrev lite, la ut 1-2 bilder,sen la de av. Inte bara lite sur tjej var jag då inte. Ska sluta babbla å lägga upp dom där bajz bilderna jag kämpat med sen igår å typ förrigår.

Mammas grymt söta gulhjälm som jag hadd på huvet när vi va ute å körd. Skitskoj.















Å nu ikväll ha ja mest varit med kompisar. Först flygplaten å såg på driftingen, sen drog vi in till stan, orkar inte lägga upp bilder nu. Får lägga upp dom i morgon.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0