jag har ditt fotspår i mitt hjärta, för evigt

Sitter och snuttar på nån blåbärsoppa från ett såntdära märke som är på reklam å de är tydligen bra för magen, bad mamma köpa de idag när hon va å lämna in en film för ja hade akut ont i magen typ hela dagen och vill inte riksera nåt! Sen ska ja snart äta upp min munk också,heehee;$
Annars så ha dagen rulla på, på konfan idag prata vi om döden, de gick allt tungt. Försökte koncentrera mig på att trösta min vän men snacka om att ja va nära till tårar. Can´t believe it. Kom fram till då att jag har alla släktingar kvar, mormor,morfar,farmor,farfar,mamma,pappa,syskon,fastrar,mostrar,morbror,farbror å alla ingifta personer, sen har jag kvar gammel också, otroligt nog [♥]. Så de är både bra och dåligt på alla vis, vill egenltigen ha kvar alla vid liv så kan typ alla dö samtidigt å ingen behöver sörja(innom familjen) känner att jag kommer bryta ihop om nån blir allvarligt sjuk (håller på).


Hey inte ny bild.


Kommentarer
Postat av: mm

Döden tillhör livet;konstigt nog. Kram

2011-03-03 @ 11:20:09
Postat av: angelica

tack igen min älskade vänn för du ÁLLTID finns där för mej, o du vte a´tt ja alltid finns för dej med, love u! <3<3<3

2011-03-03 @ 21:52:46

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0