your love is my drug

GODKVÄLL, kom ifrån Markus cirkus kl11, bad pappa komma halv 11 så jag och Markus kom fram till att vi gick ner 30-20min för tidigt, fick fara hem direkt efter kommit därifrån, fick inte dra ut, men tur i oturen, fick äta godis tills ja blev less(går ganska fort tills den gränsen är nådd nuförtidn LYcKLG) och smaka världns goaste röding, tack till syster som drog upp den å mamma som gjorde den, nu är magen mätt å lycklig.
Rensade min spotify list lite, bort med dom ja inte lyssna på, fast, ha kvar många jag inte hade hjärta till att radera, antingen är dom fina eller så är texten bara såÅåÅÅåÅå rätt. Nu måste jag upp å ladda tele, sadly but true.

Klicka här för ful låt!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0