när hjärtat är varmt

Är för trött för att skriva nåt långt. Var både skönt/roligt/pinsamt/nervöst/annorlunda/ å bra med konfirmationen idag. När vi dansa(stod längstfram, alltså inte i främsta raden med massa andra utan solo längslängst fram) så skaka jag och trodd ja skulle göra bort mig totalt för att jag va så fruktansvärt nervös. Glad att ja bara gör de en gång.
Efter kyrkan for vi hem å åt hamburgare med några ifrån släkten å nå vänner, fick en massa fina presenter, fika, åsen käka varmkorv till middag så min mage mår ej bra. Ska faktiskt sova nu, slocknar snart på plats här alltså.





Fler bilder kommer i morgon om jag hinner, ska klipa mig då också(om jag inte hinner med ett inlägg i morgon bitti) bilder å mer tråkig vardagsinfo kommer nån anna gång med(imorgon kanske) yes. Nattgod.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0