alla smurfar i vårt land, dax att dansa hand i hand

Dag 13. Något du vill ha just nu
Kärlek(mycket), lite godis, massa pengar, ett bra liv(gäller resten av livet)
Dag 14. Bild på sminket du brukar använda
Dag 15. Detta åt jag till frukost
De vanliga,tråkiga, juice och smörgår(med marmelad)(och smör)
Dag 16. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
•2 vunna matcher, •fått en riktig gullig komplimang för bloggen, •blivit kär i twilight filmerna (eller 1&2), •va till umeå med riktigt bra vänner, •var till turkiet.
Dag 17 - en bild av dig och några vänner

Dag 18 - en vana som du önskar att du inte har
Äter sn0rkuz@r (litet skämt där), har ingen speciell, typ stänga garderobs dörrarna innan jag går och lägger mig.
Dag 19 - en bild av någonstans du varit
Dag 20 - favorit superhjälten och varför
Kommer inte på någon, om de ska va nån ska de va en vardagshjälte.
Dag 21 - en bild på någon/något som har störst inverkan på dig
Förstår knappt frågan men aa, de är som ingen speciell, men tack vare alla fina vänner jag har så är jag den jag är idag.typ.
 Dag 22 - mål på kort sikt över denna månad och varför
Fattar 0 så jag hoppas över
Dag 23 - en bild av ditt rum
Dag 24 - smeknamn du har och varför du har de
Alle,alex:mitt namn är ganska långt, e är alltså enklare att säga
grodan: frida kallar mig de så.
Dag 25 - en bild av något som gör dig glad
(bilden ska symbolisera/symbolysera kärlek, all slags kärlek, mellan vänner, pojkeflicka(inge illa ment om nån skulle vara homo) familj kärlek osv)(kärlek till mat också)(btw, lina och oscar: sjukt söta ni är!!!jag smälter)
Dag 26 - vad gör dig annorlunda än alla andra
Jag är alltid mig själv, skrattar åt de mesta, kan verkligen bjuda på mig själv, sen ha jag världens bästa släkt/familj/vänner runtomkring mig också så de gör mig till en speciell person.
Dag 27 - något du längtar mycket efter
Vad sägsom sommarlov?
Dag 28 - din favorit tid på året
You spell it:s-o-m-m-a-r
Dag 29 - en bild på dig från förra året och nu, har du förändrats?
Då:
Nu:

Behöver jag ens säga att/hur jag har förändrats?
Utseendet en hel del iallafall, bytt hårfärg,sminkar mig inte lika mycket, mycket mer mogen(hoppas jag) osv.
Dag 30 - vad har du lärt dig den senaste månaden
Beror på vad man menar, i skolan:ganska mycket.
Allmänt, typ hur mycket en turkisk lira är,hur man prutar(och hur man inte ska pruta:som gabbe gjorde) Hur man är mot folke(gör man nog varje dag, lär sig hur man ska va alltså) andsoon.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0