oh i'm singing out loud

Var nåt konstigt med blogg.se i morse så kunde inte uppdatera ett skit. Men i allafall är jag här nu och är villig att visa upp vad jag gick runt i idag och vad jag skapat på slöjden. Fast. Eller jo.
Idag: skola. Nu: dator och sitter i flätor(fixar håret) Sen: Ska till storuman med massa(disco) Blir sup-er(hoppas jag)

Hahah när jag kom till skolan trodde Lovisa att jag hade en barntröja. Hon ba: Alex, din tröja är lite för liten.(eller så sa hon att en va kort, inge bra minne) å jag ba: men Lovisa, de är ju tänkt??de är ju en magtröja????

Åsen byxer som jag själv sytt(ångrar att jag inte tog ett bättre tyg)(typ beige/stavs?/)

Kommentarer
Postat av: mm

Man skall aldrig ångra något, det är bara slöseri med energi, gör det bästa av nuet. Helsnygga byxor!!!!kram

2011-05-21 @ 11:06:37

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0