because you're cooler than me

Klar med min tubtopp på slöjden! Lägger upp bild på den snart, orkar inte springa ner och hämta den, ska snart på fys, min kropp orkar inte, helt slut på. Aja, skönt med sommarlov snart på tal om inget.
Håller på att bli sjuk tror ja, ha typ torr hosta å känns fel i halsen, inte ont direkt men ja.
Ska dammsuga rummet öite nu till helgen(söndag med andra ord) kommer dom hit och fikar efter konfirmationen, så de ska va rent nå se fruktansvärt ha ja bestämt!(iallfall i mitt rum)

Sämst bild på toppen men de är då en bild iallafall, gick ner tillslut å hämta den,orkade inte göra de sen. Den blev alldeles för kort, men den kan komma till användning ändå hoppas jag.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0