watching this world pass me by

Vi fick sluta ungefär 10 i 2 idag, inte så mycket tidigare typ 30 minuter men jag är nöjd ändå. Vann 100kr på ica norrmalm(varför kunde de inte varit typ södermalm istället?) så nästa helg eller nåt ska jag dit å handla sicko mycket godis!!
Sen när jag kom hem så hade mamma köpt tights + en påse riktigt feta marshmallows å en påse med några mindre, snacka om att ja kom å fara och grilla nu. Vill köpa upp allt preics nu, orkar inte vänta och låta dom jävlarna stirra på mig å viska "ät mig,ät mig,ät mig" och se sådär underbart goda ut.

Va äändå skön dag idag, gjorde no provet, vi hade inte ens vanlig skoldag framtill lunch.
Vi gick tipsrunda, gick och åt lunch typ 40minuter tidigare(händer nästan aldrig) sen kolla vi på när några spoela fotbollsturnering, förberedelse klassen ifrån finnbacken va där sen spela några mot dom också. Efter de skulle vi slå nå guinness rekord med zomba(stavas?) dans, tror jag ska köpa hem nån sådan dansvideo/träningsvideo, verkar skit roligt. Sen fick vi sluta. Nu:sortering av reklam.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0