tukland 2011 - awesome

Hej där igen! De blev som en bloggpaus nu i en vecka men aja, kommer massa bilder och ska ladda upp några filmer på videofy som ni kan njuta av, eller de kanske bara blir 1 men saksamma. Haft de supervo bra där nere, go maten, trevligt folk, umgicks med kompisar varenda minut jag va där, sol, massa bad, tävlingar, fotboll, galna taxi turer, galen trafik, massa tävlingar och trevligheter, ville inte hem fast ändå jo, vill dit nu igen fast vill stanna här, kluven</3 blir kanske ett läger nästa år också om de blir som alla vill.
Tänkte bjuda på massa bilder som borde göra nån stackare avundsjuk, ha inte plåta de jag köpt, de kommer sen.






















Face på mig............



Mer bilder kommer sen, eller allts¨å, lite då och då, filmer också!! Ska fixa mig sen träffa några! Saknar massa!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0