jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Var ändå coolt å se på en rättegång, tror aldrig klassen har varit så tyst och snälla som när vi väl dick in och ut och satt där inne. Har varken tålamodet, hjärnan, tiden att bli nåt av dom som sitter där. De ända jag kn tänka mig att va inblandat i nån "rättegång" igen än att jag är vittne och förhoppningsvis inte den anklagade. Men ska gå och börja i tid med att plocka ihop klädeer jag ska ha på träning och bege mig dit.

'Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för å va med dig, kan aldrig dra en gräns'


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0