if you ever find yourself stuck in the middle of the sea


Hola mis amigos. Just nu sitter jag och fryser, väntar på att klockan ska bli nog mycket så vi kan äta någongång, är snart hungrig. Såg nu också att den ända låten jag verkligen ville lyssna på just precis nu var uppspelad på spotify och internet är så segt att jag måste vänta 10min för att höra den på youtube.FÖÖCK. För vem skulle inte känna för att lyssna lite på Count on me med Bruno Mars¿¿¿¿¿
Sen går den nya twilight breaking dawn ikväll på bio och jag kommer inte se den. Inte i helgen heller. fml. Fast, kan ju sitta och glo på Oskar istället så de är helt ok för mig, men sen vet jag inte om han blir rädd eller nåt, de tar vi då.huhuh. Men nu ropar dom att de är mat, ska rusa dit nu.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0