mr.know it all - you don't know a thing about me

Hade tänkt att kika runt på massa sidor och leta julklappar. Ingen aning vilka jag ska köpa till och vet ännu mindre vad jag ska köpa. Tänkte mysa med mig själv ikväll framför en film. Vet inte vilken än. Har inte sett Harry Potter och dödsnånting än så funderar på den.

Kom på att de är mycket roligare att kolla på julklappar till min önskelista än å kola efter nåt jag inte ens vet vare är. Sen mycker roligare att kola på de som kan rulla in istället för de som får pengarna att rulla ut. Så just nu måste jag ha ett mentalt seriöst snack med mig själv. Efter jag dregglat åt massa kläder osv så klart.peace.



Kommentarer
Postat av: Jolenecarlsson

sant! ;)

2011-11-28 @ 18:47:46
URL: http://jolenecarlsson.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0